CALENDARI

dijous, 3 d’octubre del 2013

Xics i xiques, m’agradaria que a casa llegireu almenys 20 minuts tots els dies.


Per aixó voldria que inventareu una graella on poder plasmar aquesta lectura que estic segura fareu per tal que es complisca la meva il·lusió.

Xics i xiques animeu-vos a llegir.

La propera setmana ja podem traure llibres de la biblioteca del centre.

Podríem organitzar una roda d’exposicions de les diferents lectures que vosaltres feu. (contat, power points, gravacions, murals, etc.)


Per cert no sols es deuen llegir llibres de lectura, revistes, diaris, llibres de consulta, etc.

5 comentaris:

  1. Elisa tens rao este curs no se ha escomensat en ganes hem demostrat que som un sise pero alguns encara son un cinque pero si ens esforcem tot es pot fer

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta reflexió que has fet demostra que estas madurant.
      Demostra-ho amb fets que segur que tindràs una gran recompensa.

      Elimina
  2. Elisa yo crec que les situacions que pasen molts xiquets es lo que mos fan fernos personetes" madurs ".
    Un beset
    Yanira

    ResponElimina
  3. me pareix molt bé lo que has publicat,perque es divertit y a demés aprenem a muntó. M'encata llegir y m'agradaría que tots junts ho poguerem aconseguir.
    De part de Helena

    ResponElimina
  4. elisa tens raó la refelxicio de Ruben m' paregut bona,y la de Yanira també,sols k yo e començat un "poquet" mal la primera evaluacio,pero pensé k en la segona el vaig a fer millor! Com puga o conseguirem!Tambe volie dirte k per ami manes a monto deures,pero alomitjors es perque charrem molt o perque aun no estem acostumats ;)


    ResponElimina

Pots escriure el teu comentari